We are a group of dedicated volunteers and foster parents who work to save the lives of homeless and displaced cats and dogs. We do not receive salaries or compensation in any way. Our reward is the love we get from the animals that we rescue and the wonderful feeling that comes from saving animals' lives. They need us!! AND YOU!

Saturday, December 25, 2010

ADOPTATA_Catelusa talie mica vrea familie

Localitate: Brasov
Femela, 2 ani
Telefon: 0723341149 sau 0727209291 pentru adoptie
Am doi ani si sunt foarte cumintica, o parte din viata mea a fost pe strada dar mi-a suras si mie norocul. Stau in casa, la Adriana, dar ea dar mai are doi caini …mariii…labradori, care nu ma suporta si ma sacaie. As vrea sa ajung undeva unde eu pot fi stapana! Sunt cuminte, neaparat trebuie sa ma scoti afara, ca nu fac sub nici o forma in casa, sunt spalata si deparazitata. Imi place sa ma joc dar cateodata trebuie sa ma obisnuiesc cu tine ca sa nu-mi fie frica. Una peste alta sunt o catelusa numai buna de apartament si te astept sa ma duci acasa. Voi fi tocmai ce ai visat…




No comments:

Post a Comment